SVAR




Seriöst.. Tror du att vi skriver bloggen för att bråka med er eller ?
Ni får oss på dåligt humör när ni skriver så sjukt patetiska kommentarer.
Ingen av oss tar åt oss. jag vet att dom flesta kommentarerna är emot mig,
men so what (?). Vart vill ni komma era patetiska fjollor..?

Om min blogg handlade om bråk skulle jag då skriva det. men det gör inte den här
bloggen så tagga om ni ska vara så omogna. Äger ni den här bloggen eller ? NEJ.

bloggen handlar om vårt liv, inte ditt. om du vill lägga dig i vårat liv kan du fan i mig gå och dö.
Vi skriver inte för att du ska komma med klagomål.

Fuck off. Tack alla ni andra som är super gulliga och läser vår blogg och gillar den!



Kommentarer
Postat av: Leonie

Jag förstår båda sidor men de var du som drog bråket på bloggen så de är ju klart du får svar när du skriver så omoget och leker massa du inte är. Omoget av dig att ta upp de ens på bloggen. Mira du vet att kjag älskar dig men dehär är lite blöj varning.

2010-11-14 @ 17:23:31
Postat av: Anonym

Asso du är så efterbliven märks att du är så pass liten i hjärnan. JAg menar kom igen om du int vill bråka så ska du ju fan inte lägga upp värsta inlägget där du e så omogen att kommentera att Saga och Josefin är vänner. Och lek inte så jävla kaxig och säg massa saker bakom datorn din äckliga fjortis fitta. Vi får väl se hur kaxig du e itanför bloggen. Idiot! LÅt Saga och Josefin vara vänner, de har ingenting med dig och göra du är bara avundsjuk på att någon faktiskt kan ha vänner.

DU SUGER!



Tack och Bock

2010-11-14 @ 19:51:26
Postat av: A

Ey din lilla horunge, ok få se vad du kan göra med henne utan för bloggen, röru henne så mördar jag dig jag svääääär vid din patetiska liv din fking snorunge som sitter här o kommenterar deras liv, fuck off, gå o stör en annan bloggare,

2010-11-15 @ 19:00:53
Postat av: "a"

men lär dig svenska eller åk tillbaka, hoooorungääääähhhhh lään

2010-11-15 @ 19:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0