STARCRAFT

Hej alla små söta snorungar som läser vår blogg :-)

Kom precis hem efter en sjukt nice dag!
Först efter skolan mötte jag upp Leonie och Monzie i södermalmsskolan.

Vi hängde först en stund i den skolan, sen åkte vi till bromma utan anledning..?
där gick vi in på coop, och sen åkte vi hem igen.(nödvändigt.. :-P)

Efter det drog vi till södermalmsskolan igen och spelade på datorerna (internet funkar inte där).
Sen lärde jag mig att spela starcraft och har också insett att det är sjukt kul och jag kommer bli proffs någon

dag. idag förlorade jag .. men nästa gång tar jag alla i spelet.
Anyway, nu sitter jag här hemma och har superduper tråkigt.

skulle träffat Josefa idag också , men hann inte det.. synd .. :-(



gullig bild på mig och bästevän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0