Josefine Wase ♥

♥ Älskar dig tvilling ♥


Kommer ihåg alla Minnen med dig, Alla killar vi var hos, Allt vi bakade, Allt det galna vi gjorde, Allt smink vi använde, Alla bilder & alla tårar.. Hoppas att allt kan bli som förr, När det bara var du & jag, När vi verkligen hade roligt tsm. När vi lyssnade på musik på stan, flörta med killar & ta galnaste fottorna! Vi måste börja vara som vi var förut, Lyssna på musik & vara roligare/galnare! Saknar verkligen år 2008 & 2009, Då var det tider! Jag ber dig Josefin, Kan vi börja vara som vi var förr? Allting vi gjorde värmer verkligen när jag tänker tbx, Jag vill verkligen ha dem igen!

Jag älskar dig från vaggan till graven, Vi måste göra om allt vi gjorde..! ♥














ÄLSKAR DIG, DU FINNS ALLTID NÄR JAG HAR DET JOBBIGT! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0